zondag 1 april 2012

Another week

Hey !

Alweer een nieuwe blog, dus alweer een week dat voorbij is.

Wat heb ik deze week gedaan?
Zoals altijd had ik overdag les en werkte ik tijdens mijn vrije momenten nog een beetje voor school. Op woensdag was het alweer mijn vierde week van de school placement. Ik heb hier de laatste tijd de bevestiging gekregen dat ik liever met kinderen werk dan met adolescenten. Deze keer bracht ik de dag door in het eerste leerjaar en gingen we samen met de kinderen naar de mis (Katholieke school). Daarna heb ik veel tijd buiten doorgebracht met enkele kinderen aangezien het hier de hele week prachtig weer geweest is!

Ik ben ook met Ilaria, Nuria, Edit en Cinti buiten in de zon gaan zitten om gezellig een boekje te lezen en een beetje bij te praten. We weten allemaal dat Valerie van de zon houdt en dus héél erg moeilijk binnen te houden is als de zon schijnt ! Verder ook nog vaak naar het park geweest, vooral met Joe2. Schommelen kan mijn hoofd echt volledig leegmaken. Misschien toch terug een schommel kopen? ;-)

Maandagavond was ik moe en ben ik redelijk vroeg gaan slapen. Ik heb nog wel een film gekeken, namelijk Coraline. Aangezien ik dit boek gelezen had voor Nederlands was ik benieuwd naar de verfilming. Zeker de moeite waard voor mensen die van animatiefilms houden.

Dinsdagavond ben ik samen met Joe2 naar de sterren gaan kijken. Het was een zeer heldere nacht want we hebben Mars gezien en we konden ook heel makkelijk de Grote Beer en de Poolster vinden. Het was ook helemaal niet koud buiten waardoor we toch een tijdje buiten gebleven zijn.

Woensdagavond was het karaoke in de bar. Ben, Dan, James en de DJ wilden allemaal dat ik een liedje zong, maar ik stond daar niet echt voor open. Op een bepaald moment riep de DJ gewoon door de microfoon dat eerst Ben en daarna Valerie een liedje gingen zingen. Ik wist dus al wat mij te wachten stond. Na mijn liedje gezongen te hebben (I love Rock 'n Roll) , ben ik terug naar buiten gegaan met Joe2 om sterren te kijken. Jammer genoeg was het veel kouder als de avond ervoor en zijn we niet lang buiten gebleven

Donderdagavond bracht ik tijd door met Joe2, zoals wel vaker gebeurd. Haha!
Vrijdagavond ben ik eerst naar toneel geweest met Joe2 en daarna hebben we film gekeken, namelijk Paranormal Activity. Sowieso geïnteresseerd om  deel 2 en deel 3 te bekijken nu. Ik vond het een zeer intrigerende film en ik wou graag het einde zien, hoewel ik tamelijk moe was.

Gisteren heb ik samen met mama geluncht via Skype. We hebben een beetje bijgepraat, aangezien ik tamelijk veel te vertellen had. Daarna voor school gewerkt en een filmpje gezien (Mr. Popper's Penguins). 's Avonds afgesproken met Joe2. Even naar de bar gegaan maar daar was niemand aanwezig. Snel een spelletje pool gespeeld om daarna terug naar de kamer te gaan. Even vermelden dat de score momenteel 8-5 is voor Joe2. Mijn geluk in het spel is dus volledig verdwenen! Daarna terug naar de kamer gegaan.

Vanavond met Ilaria naar de bar om Xbox te spelen!

Momenteel is het hier paasvakantie. Morgen en overmorgen ga ik vooral voor school werken aangezien ik toch wel enkele taken wil afwerken! Woensdag vertrek ik naar Manchester voor 5 dagen om Joe2 te zien. Wanneer ik terug ben, heb ik alleen tijd om uit en terug in te pakken want die maandagmorgen vertrek ik naar London voor 4 dagen! Drukke tijd voor de boeg !

Oh ja.. Misschien nog even kort vermelden dat Joe2 ondertussen mijn vriendje is. 
And yes Joe, I really like you! ^^ -X-

29 maart : Stevie, nogmaals een gelukkige verjaardag maatje! 

Groetjes!
Valerie

Ja, dat is blauw! Nee, ik weet niet hoe het komt..

Enjoying the sun! 

Ilaria - Nuria - Valerie







Geen opmerkingen:

Een reactie posten