maandag 30 april 2012

En we zijn weer te laat !

Hey iedereen!

Hoewel ik jullie beloofd had dat deze week interessanter ging worden en dat ik meer foto's ging hebben, moet ik jullie nu teleurstellen. Mijn week is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen! Waarom? Wel, ik leg het dag per dag uit.

Maandagmorgen bracht ik door met Joe2. Om 3pm had ik "les". We kwamen kort samen in de klas om nog enkele dingen te bespreken, maar daarna gingen we werken aan onze poster. We moeten voor het Cultuurvak hier namelijk een poster maken om iets van Engeland te presenteren. Wij kozen om te werken rond religie in Birmingham. Aangezien we met 4 mensen samen werken, was het het makkelijkste om rond 4 verschillende godsdiensten te werken. Ieder kreeg zijn eigen godsdienst, enkele spullen om op te zoeken en ging daarna aan de slag. In de bibliotheek kon ik mij maar moeilijk concentreren dus ik besloot naar mijn kamer te gaan en daar verder te werken. Mijn kamer werd al snel Joe2's kamer maar we werkten wel beide voor school. Elkaar motiveren is leuk ! Om 6pm hadden we afgesproken met Ilaria en Joe1 om een Pizzanight te houden! We bestelden pizza, aten alles op en praatten een beetje bij. Normaal gingen we film kijken, maar Joe1 en Ilaria hadden nog veel werk voor school. Joe2 en ik besloten dan maar om nog een wandeling te maken naar het kleine park. 's Nachts gaan wandelen heeft iets!

Dinsdagmorgen had ik een halve dag school placement en moest ik dus vroeg opstaan. We kwamen weer in de kleuterklas terecht en de halve dag vloog voorbij. In de namiddag werkte ik een beetje voor school aangezien de deadlines nu echt wel dichtbij komen. De avond bracht ik natuurlijk weer door met mijn Joe.

Woensdag was het alweer tijd voor een hele dag school placement. Het vroege opstaan begon toch wel zijn tol te eisen. Toen ik dan ook naar buiten keek en zag dat het aan het GIETEN was, had ik al helemaal geen zin meer. Berit en ik hadden echter geen keuze en besloten de regen te trotseren. Alles ging goed en wel tot een bus ons passeerde en al het water van de grond op mij terecht kwam. Mijn broek, schoenen EN kousen waren volledig doorweekt. Op school aangekomen had ik het natuurlijk ijskoud. Uiteindelijk heb ik mijn schoenen en mijn kousen op de chauffage gelegd en kreeg ik rubberen laarzen van de school om aan te doen. Mijn broek is echter de hele dag nat geweest aka ik heb het de hele dag koud gehad.
's Avonds besloten Joe2 en ik om een Disney film te kijken : mijn tweede favoriet, Belle en het Beest. Zoals ik eerder al zei, was ik jammer genoeg doodop en ben ik dus in slaap gevallen tijdens de film.

Donderdag had ik twee lessen waarvan ik maar naar eentje geweest ben. Ik geraakte namelijk niet echt uit mijn bed 's morgens. In de namiddag hadden Berit en ik onze laatste les English variety. Gelukkig is dat altijd een zeer interessante les. Hierna gingen Reka en ik nog verder aan onze poster werken.
Joe2 en ik wilden naar de kermis gaan die hier in het park opgesteld stond. Toen we daar echter aankwamen, bleek dat de kermis gesloten was door het slechte weer. De regen verpestte dus alles. We besloten dan om naar Tesco (een winkel) te wandelen, iets te kopen om te eten en daarna nog een Disney film te kijken. De volgende in rij was Aladdin! Film met pizza en apple crumble. Het kon niet veel beter.

Vrijdag ging ik normaal naar Drayton Manor, iets wat wij kunnen vergelijken met Walibi. Jammer genoeg konden Joe2 en ik donderdag geen tickets meer bestellen online waardoor de prijs met 10 pond omhoog ging. We besloten ons tripje dan maar uit te stellen. Toen we vrijdagmorgen wakker werden, was het echter goed dat we thuis gebleven waren. Het was namelijk, alweer, aan het gieten!

Zaterdag kon ik Joe2 de hele dag niet zien en had ik dus een volledige dag schoolwerk ingepland. Al snel bleek dat ik in form was doordat ik 1500 woorden schreef op anderhalf uur. Ik had een redelijk drukke dag ingepland maar was eigenlijk nog redelijk vroeg klaar met alles. Ik besloot dan maar om nog wat extra taken te maken. 's Avonds keek ik film : Little Fockers. Niet zo goed als de 2 vorige, maar toch nog wel leuk.

Gisteren bracht ik wat tijd door met Joe1 aangezien die mij volgende vrijdag al verlaat en ik hem dus een lange tijd niet meer ga zien. Niet leuk! Ik schreef ook nog de rest van mijn essay. Conclusie : het weekend was tijd om voor school te werken. Alles is nu afgewerkt op 1 essay na. Dat moet ik pas afgeven op 25 mei dus daar heb ik nog even tijd voor. Ook keek ik nog een film : Friends with Benefits.
's Avonds was het natuurlijk weer Joe2 tijd ! We keken naar The Little Mermaid om toch in het Disney thema te blijven!

Zo dat was het weer. Zoals jullie kunnen lezen heeft de regen mijn week een beetje in de war gestuurd.
Er zijn ook geen foto's deze week.

Groetjes
Valerie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten