zondag 6 mei 2012

"Inspiratieloos"

Hey iedereen

Het feit dat mijn tijd hier er bijna opzit, maakt me absoluut niet gelukkig. Ik probeer er dan ook zo weinig mogelijk aan te denken, maar het kruipt regelmatig in mijn hoofd.

Hoe zag mijn week eruit ?
Deze week was mijn laatste lesweek hier. Ik heb dus overdag vaak nog aan opdrachten gewerkt omdat ik deze donderdag en vrijdag moest inleveren. Gelukkig had ik op voorhand genoeg gewerkt en kon ik ook nog enkele leuke dingen doen.

Op maandag moest ik mijn poster voorstellen samen met Berit, Núria en Réka. We hadden gewerkt rond de 4 grootste godsdiensten in Birmingham. Nadat we de poster hadden voorgesteld, zijn we samen nog een koffie gaan drinken (of ja, ik natuurlijk niet). 's Avonds was Joe2 bezig voor MaDSoc en besloten Big Joe en ik samen wat tijd te spenderen. We gingen naar One Stop (winkel) en kochten 'shit', lees : koekjes, chocolade, snoep,... en gingen terug naar zijn kamer. Daar deden we vooral aan procrastination door gek te doen. Uiteindelijk besloten we dat we ons erg eenzaam voelden en besloten we om romantische liedjes te zingen. Haha, leuke tijden!
Big Joe, I'm missing you lots!


Dinsdag had ik de laatste keer school placement. Toen ik opstond, regende het niet. Jammer genoeg is het weer beginnen regenen op de tijd dat ik mij klaarmaakte. Het ging allemaal goed tot we op de brug waren. Een auto heeft mij deze keer volledig nat gemaakt.. (Again..) Bedankt om te versnellen bestuurder! Gelukkig had ik deze keer een reservebroek bij. Toen we uiteindelijk op de school aankwamen, viel het allemaal nog wel mee. Ik heb mijn andere broek zelfs niet aangedaan. We hebben van de kleuters een cadeautje gekregen : een potlood en een gom. Ze hadden ook een kaartje voor ons gemaakt.
's Avonds bracht ik weer door op de kamer van Big Joe. Ik wilde mijn school placement file afwerken en hij moest nog aan zijn essay schrijven. We deden beide ons best. Aangezien ik redelijk moe was, ben ik vertrokken toen mijn file afgewerkt was. Daarna ben ik in slaap gevallen toen ik nog naar muziek aan het luisteren was. Ik was dus echt wel moe.

Woensdag was ik vrij ! Eerst heb ik al mijn documenten nog een keer nagelezen, daarna ben ik deze gaan printen. Uiteindelijk heb ik al mijn taken ingeleverd. Toen ik terug op mijn kamer was, heb ik Lilo & Stitch gekeken om mezelf te belonen. Ook nog met Joe2 naar Tesco gewandeld. 's Avonds afgesproken met Ben en Dan in de bar aangezien ik hen al lang niet meer gezien had !

Donderdag had ik mijn allerlaatste les ooit (of toch voor dit diploma..) Het was een raar gevoel, maar ik was blij dat ze erop zat ! Daarna bij Joe2 gebleven. 's Avonds met mama gebeld via Skype aangezien zij op vakantie vertrok de dag erna. Daarna afgesproken met Big Joe en Bev (zijn vriendin). Samen met Bev heb ik een film gekeken. Big Joe moest nog werken aan zijn essay.

Vrijdag was het dan tijd om afscheid te nemen van Big Joe en Bev. Hun schooljaar zit erop en zij zijn dus terug naar huis vertrokken aangezien ze niet in Birmingham wonen. Het deed raar om afscheid te nemen van Big Joe aangezien hij mijn eerste Engelse vriend was hier. Maar ja, ik zal hem nog wel terug zien !
's Avonds ging ik met enkele Erasmusvrienden naar MaDSoc kijken. Zij brachten namelijk de musical : Beauty and the Beast. Hierna The Hunchback of Notre Dame gekeken met Joe2. We blijven in het Disney thema!

Gisteren heb ik eigenlijk bijna niets gedaan. Gewoon een luilekkerdagje gehouden.
Vandaag ben ik opgestaan, heb ik een douche genomen, lunch gemaakt en daarna ben ik een grote wandeling gaan maken. Het weer was mooi dus ik had geen zin om binnen te zitten.

Zo, dat was het weer! Normaal ga ik vanaf volgende week wel wat leukere dingen doen aangezien ik nu vrij ben. Ik moet nog wel 1 essay schrijven, maar dat is bijzaak! ;-)

Groetjes
Valerie


Foto :

Poster over religie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten