zondag 13 mei 2012

Sigh

Hey iedereen

Het begint hier allemaal op zijn einde te komen en ik vind dit absoluut niet leuk.
Maar goed, daar ga ik niet te veel over uitweiden aangezien het mij een slecht gevoel geeft !

Mijn week? Juist ja!

Maandag was het hier een feestdag. Dit wil dus zeggen dat alles gesloten was. Die dag heb ik dan ook helemaal niet veel gedaan.

Dinsdagmorgen checkte ik mijn e-mail en zag ik dat een lector een afspraak wou met mij (en nog enkele andere mensen) om 15u. Gelukkig was ik nog op tijd en kon ik naar de afspraak gaan. Het was een afspraak om onze mening te geven over de "stage" die we hier gedaan hadden. Ze wilden hier graag feedback over.  Toen ik daarna op mijn kamer kwam en het mooie weer zag, stuurde ik Ilaria een sms. We zijn samen gaan wandelen en we gingen ook nog samen naar de winkel.
's Avonds heb ik naar Paranormal Entity gekeken met Joe2. Dit is een rip-off van de film Paranormal Activity maar ik vond het toch wel leuk om hem te bekijken. Joe en ik zijn beide fan van dit genre.

Woensdag ben ik naar het stadscentrum geweest met Dan. We hadden elkaar al een tijdje niet meer gezien en wilden wat bijpraten. We zijn samen gaan shoppen. Dan heeft redelijk veel gekocht. Ik heb daarentegen niet zoveel gekocht ! Ook werd ik beschuldigd van het feit dat hij zoveel gekocht had, maar daar had ik natuurlijk niets mee te maken ;-).  Mijn aankopen : cookies en een zonnebril.
's Avonds spraken we de laatste keer af met de hele bende in de bar. Op donderdag vertrokken een deel van onze Erasmusvrienden namelijk op vakantie en op zaterdag vertrok een ander deel naar huis. Iedereen heeft voor elkaar iets opgeschreven zodat we dit kunnen lezen wanneer we thuis zijn.
Ook waren enkele van mijn andere (Engelse) vrienden aanwezig in de bar. Ik bleef echter niet zolang aangezien ik er weinig zin in had.

Donderdag keek ik 's avonds een film met de Hongaarse meisjes aangezien zij zaterdag naar huis vertrokken. Al gauw werd besloten om de film gewoon af te zetten en gezellig te praten. Het was een fijne avond. Rond 12u ging iedereen naar zijn eigen kamer. Aangezien ik absoluut nog niet moe was, besloot ik naar  Sherlock Holmes te kijken.

Vrijdag keek ik 2 films : The Rite / Sleeping Beauty. Twee totaal verschillende genres.  Hierna ging ik afscheid nemen van de Hongaarse meiden. Dit afscheid viel me toch ook weer zwaar aangezien wij samen veel leuke herinneringen hebben.  Normaal gingen Joe en ik 's avonds naar de cinema, maar doordat hij nog niet alles voor school gedaan had, besloten we om naar de bar te gaan. Nog een keertje kunnen bijpraten met enkele mensen, maar niet al te lang gebleven.

Zaterdagmorgen had Joe een verrassing voor mij. We vertrokken om 10.45am te voet en ik had absoluut geen idee waar we naartoe gingen. Na ongeveer 20 minuten te wandelen kwamen we aan bij een "farm". Jawel, hij had geregeld dat we samen konden gaan paardrijden. Best boyfriend ever!
Daarna heb ik  eten gemaakt voor ons 2 en heb ik ook pannenkoeken gebakken. In de namiddag heb ik met mama geskypt en dan 's avonds terug bij Joe geweest.

Vandaag heb ik de was gedaan, ben ik gaan winkelen en heb ik alweer een film gekeken.
Verder heb ik geen plannen meer.

Groetjes
Valerie!

Foto's :

Valerie loves the Hungarian girls

De hele Erasmusbende op woensdag

Paardrijden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten