zondag 22 april 2012

3 Months flew by

Hi !

We zijn zondag, dat wil dus zeggen dat het weer tijd is voor een nieuwe blog.

Wat heb ik deze week gedaan?
Jammer genoeg zijn de lessen terug begonnen aan de universiteit. Maandag had ik dus les, dinsdag gaf ik mijn laatste Nederlandse les, woensdag ging ik op school placement en donderdag had ik alweer twee lessen. Vrijdag ben ik met Ilaria naar het stadscentrum gegaan om eerst in Primark een paar spullen te kopen voor de zomer en daarna naar Tesco (winkel) te gaan om eten te kopen voor de komende tijd.

De avonden bestonden vooral uit tijd doorbrengen met Joe2, iets wat ik natuurlijk heel leuk vind.
Maandagavond hebben we niets speciaals gedaan. Eigenlijk gewoon film gekeken.

Dinsdagavond had Joe2 een verrassing voor mij. Om 6.30pm moest ik naar zijn kamer gaan want hij ging iets voorbereiden. Eenmaal daar aangekomen, zag ik dat hij voor mij gekookt had. Dit was niet de enige verrassing. Ik heb ook nog bloemen gekregen. Leuk leuk leuk !

Woensdagavond was het het eerste feestje in de bar na de paasvakantie. Er was een bandje aanwezig van 3 dames die de hele avond liedjes zongen. Rond 11pm was het echter onze beurt voor de wekelijkse karaoke. Deze keer heb ik mij niet laten vangen en heb ik dus niet gezongen. Ben en Dan kwamen natuurlijk wel weer aan de beurt. Ik kreeg weer een eervolle vermelding in Ben's liedje. Ik bracht het grootste deel van mijn avond door met Joe2. Het grappigste moment van de avond was toch wel toen Ilaria kwam vragen "Joe, can I borrow your girlfriend for a second ?" . Ik zat daar zelf ook en ze had de vraag dus rechtstreeks aan mij kunnen stellen :-).

Donderdagavond vierden we de verjaardag van Berit en ook die van Ilaria. Beide dames waren jarig onder de paasvakantie en hadden dus nog geen feestje gekregen. Zoals gewoonlijk waren er veel mensen aanwezig en was het nodige eten ook present. Ik heb echter niet veel met de Erasmusmensen gepraat aangezien Jamie ook in de bar was. Het was al lang geleden dat ik hem nog gezien had dus we hebben een beetje bijgepraat.

Vrijdagavond kreeg ik een smsje van RĂ©ka om te vragen of ik zin had om een beetje te gaan zingen in de  muziek kamer. Zij speelt namelijk gitaar en piano. Jullie weten allemaal dat ik hier geen neen tegen zeg. We hebben ongeveer anderhalf uur zitten zingen en hadden echt veel plezier. We spraken af dat we dit vaker gaan doen. Na dit ben ik terug naar mijn kamer gegaan, heb ik mij klaargemaakt en ben ik met Joe² naar de bar gegaan. Another brilliant night out.

Gisterenavond heb ik wat tijd gespendeerd met Big Joe. Daarna ben ik met Joe2 naar buiten gegaan en hebben we een wandeling gemaakt. Toen we terug op de kamer kwamen, waren we beide nog niet moe. We besloten de beste Disney film te kijken ooit, namelijk The Lion King.

Vandaag heb ik vooral voor school gewerkt. De deadlines voor de taken komen namelijk dichterbij dus ik wil alles zo snel mogelijk afwerken. Vanavond heb ik geen speciale plannen meer.

Deze week heel weinig foto's genomen trouwens. Ik heb er maar eentje om te tonen!
Volgende week staan er weer leuke dingen op het programma, dan kan ik wat meer vertellen.

Groetjes
Valerie


Best friends!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten