zondag 5 februari 2012

Bin Bag party and snow!


Hiii !

Vrijdagavond gingen we normaal naar het stadscentrum om voor het eerst de Engelse pubs af te schuimen. We spraken af op de kamer van één van de Nederlandse jongens. Toen we daar aankwamen, bleek het er al redelijk leuk te zijn aangezien er 3 Engelse jongens bier zaten te drinken. We vroegen of we de bus gingen nemen, maar er was blijkbaar iets te doen in SensesBar, dus ons tripje naar de pubs werd even uitgesteld. Er was namelijk een 'Bin Bag Party'. Jawel, een vuilzakkenfuif! We bleven nog even praten op de kamer van Wouter en kwamen te weten dat de jongens : Joe, Joe en Hamza heten. Joe blijkt hier een populaire naam te zijn! Na een twintigtal minuutjes gingen we naar de bar. De toegangsprijs was 3pond wanneer je geen vuilzak aanhad, 1.5pond met vuilzak. Joe² hebben ons gewoon binnen geduwd en we hebben dus  niets moeten betalen! De fuif was echter niet zo leuk. De DJ was weggevallen en de invaller draaide alleen maar electro. Het bleek al snel dat het niet echt onze stijl was. We hebben dus gewoon veel gepraat en gelachen. Het handtastelijke gedrag van Hamza zorgde ook voor grappige momenten. Het kwam er op neer dat de meisjes elkaar moesten helpen zodat hij niet bij ons in de buurt kon komen. Joe² bleken echt leuke jongens te zijn! Rond 2am kropen we allemaal ons bedje in.

Gisteren is het hier beginnen sneeuwen! Eerst zag het eruit alsof het niet zoveel zou zijn, maar uiteindelijk ligt er toch een groot pak! Rond 8pm kwam Nuria op mijn deur kloppen met de mededeling dat we een 'snowball fight' gingen houden. Eerst wou ik passen, maar het werd al snel duidelijk dat Nuria geen 'nee' aanvaardde! Ik heb me goed warm aangekleed en heb de sneeuw getrotseerd. Het sneeuwballengevecht was echt super leuk! Toen ik buiten kwam, kreeg ik al direct 5 sneeuwballen op mij. Mijn Jack Wolfskin jas blijkt er goed tegen te kunnen dus koud heb ik niet gehad. De mensen die mij bekogeld hadden, hebben  een paar rake sneeuwballen terug gekregen. Er werden ook sneeuwengels gemaakt, maar daar heb ik voor gepast. Toen we de sneeuwballen beu waren, zijn we een sneeuwman beginnen maken. Al gauw werd hij omgedoopt tot 'Joeman' omdat 1 van de 2 Joe's zijn kleren had uitgedaan om de sneeuwman te versieren. Spelen in de sneeuw kan dus echt héél leuk zijn. Nadien gingen we op Joe's kamer zitten. Er werd veel gelachen (onderandere met hoe Winnie The Pooh aan zijn naam kwam..) en rond 11pm namen we afscheid.

Vandaag is iedereen redelijk moe en zijn er dus geen plannen. We gaan straks misschien nog wel iets drinken in de bar!

Op naar de volgende week!
Toodels,
Valerie


Ohja.. Foto's!

The girls

Party people!

Nuria y yo giving a big hug!

SNOW!

Onze sneeuwman

It's a JOEMAN!!
(kijk vooral naar de schoenen..)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten