zondag 18 maart 2012

Time flies..

Hey iedereen!

Binnen enkele dagen ben ik hier alweer 2 maanden. Dat betekent dat ik al in de helft van mijn periode hier zit. Hoe voel ik mij hierbij ? - Wel, ik wil absoluut nog niet naar huis. Gelukkig komen er dus nog 2 maanden!

Hoe zag mijn week eruit ?
Het was weer een gewone schoolweek. Maandag, dinsdag en donderdag had ik  les en woensdag zijn we weer een dagje gaan observeren / participeren in onze stageschool. We werden terug in de kleuterklas geplaatst omdat deze mensen de extra hulp kunnen gebruiken. Vanaf volgende week zouden we normaal gezien enkele klassen omhoog gaan. Op vrijdag had ik geen les, maar heb ik toch een beetje voor school gewerkt. Zaterdag had ik een skype-afspraak met Steven om aan onze BSO-taak te werken!

What about the evenings?
Maandagavond was het FIFA-avond in de bar. Ze gingen dus kortom wedstrijdjes FIFA spelen op de Xbox360. Ik ben met enkele mensen naar beneden gegaan, maar zoals gewoonlijk bleven alleen Joe2 en ik over. Aangezien Joe2 aan het poolen was, begonnen enkele nieuwe mensen tegen mij te praten. Zo leerde ik dus Dan en Ben kennen! We spraken af om elkaar op vrijdagavond terug te zien in de bar.
Dinsdag ben ik vroeg gaan slapen aangezien ik last had van migraine.

Woensdag was het een verjaardagsfeestje voor Laura EN moesten we stemmen op de verschillende filmpjes die gemaakt waren rond het thema "groen-zijn" van deze school. Het ging dus kortom over het milieu. Aangezien Joe² een filmpje gemaakt hadden, had ik iedereen opgetrommeld om voor hen te stemmen. Ook heb ik aan mensen die ik nog maar 1x gezien had gevraagd of ze wilden stemmen op het derde filmpje. Deze mensen waren alles behalve geïnteresseerd maar stemden toch omdat ik het zo lief gevraagd had. Joe² hebben dus (dankzij mij, muahaha) 100 pond gewonnen. Ik deelde mee in hun vreugde!

Donderdag was het mijn verjaardag! 's Avonds hadden we dus weer afgesproken in de bar. Ik heb een mooie kaart van Winnie The Pooh gekregen, een badge waarop staat "It's My Birthday", mijn naam in het Chinees geschreven en dan nog een kaart van Núria en Berit. Van Réka heb ik een schets gekregen van mijn rug met de tattoo die ik graag wil. Het was echt een leuke dag!
Natuurlijk heb ik ook aan mijn oma gedacht..


Op vrijdag ben ik eerst met Joe2 naar de winkel gegaan om een kaartje te kopen voor Mother's Day. Toen we terug op zijn kamer aankwamen, vroeg hij wat hij nog op de kaart moest schrijven. Ik las de eerste zin en merkte op dat er "You're just like a mom" stond. Hij had dus een kaartje gekocht voor een stiefmoeder. De volgende scene die je jezelf nu moet voorstellen is Valerie die op de grond rolt van het lachen. Gelukkig ben ik een lief meisje en heb ik een oplossing gevonden voor zijn probleem. Ik heb het kaartje persoonlijker gemaakt door er enkele hartjes op te plakken. Normaal zal de mama nu niets merken. Toch was dit 1 van de grappigste momenten dat ik hier al heb meegemaakt ! Poor Joe2.

Vrijdagavond was ik uitgenodigd op een BBQ. Free drinks and free food, daar zeggen we natuurlijk geen neen tegen. Rond 21.30u ben ik echter vertrokken  aangezien ik had afgesproken met Ben en Dan in de bar. Ilaria en Réka gingen mee, maar zijn snel terug vertrokken. Het was pre-paddy's party (St. Patrick's day) en  ik had een fantastische avond ! Ik werd vergeleken met een duracell bunny en een bumble ball. We all know how much I love to dance !

Gisterenavond ben ik met Joe2 gaan poolen. De stand is 5-5 !
Daarna zijn we op zoek gegaan naar iets om te eten, maar niets meer gevonden.

Vandaag is het Joe1's verjaardag en gaan we uit ! Verder moet ik ook nog een beetje voor school werken.

Tot volgende week !

Cheers
Valerie


Foto's :

Joe1 - Valerie - Joe2

Gratis Henna tattoo

Happy Birthday to me!

Er zijn nog veel foto's die ik moet krijgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten